Back To Top
Image Alt

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Συμβουλευτείτε τις παρακάτω ενότητες για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα ασφαλιστικά σας προγράμματα.

Ασφάλεια Ζωής

01 Τι πρέπει να προσέξω όταν συμπληρώνω το ιατρικό ερωτηματολόγιο για να ασφαλιστώ με ένα πρόγραμμα υγείας

-Απαντώ σε όλες τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου χωρίς να αξιολογώ από μόνος μου τι είναι σοβαρό και τι όχι, απλά παραθέτω όλες τις πληροφορίες.
-Ενημερώνω αν κάποιος άλλος πλην εμού έχει κάνει χρήση ηλεκτρονικής συνταγογράφησης που με αφορά εξ’ ονόματός μου ως εξυπηρέτηση.
-Παρέχω όλα τα αποτελέσματα αιματολογικών εξετάσεων του τελευταίου έτους που έχω στην κατοχή μου και όλα τα πορίσματα απεικονιστικών ελέγχων 10ετίας.
-Παρέχω την δυνατότητα σκαναρίσματος των βιβλιαρίων του κοινωνικού φορέα μου.
-Δεν αποσιωπώ ποτέ γνωστά περιστατικά σχετικά με την υγεία μου.
-Αντιλαμβάνομαι ότι ο χρόνος συμπλήρωσης ενός σωστού ιατρικού ιστορικού είναι αναγκαίος και με θωρακίζει έναντι μελλοντικών άσχημων εκπλήξεων.

02 Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χρειαστεί νοσηλεία

Εάν παρουσιάσετε ένα πρόβλημα υγείας ή πρόκειται να νοσηλευτείτε, καλέστε στο Κέντρο Τηλεφωνικής
Εξυπηρέτησης Πελατών της ασφαλιστικής σας εταιρίας

Ο αρμόδιος συνεργάτης θα σας βοηθήσει:

Με πληροφορίες για τα Συμβεβλημένα Νοσοκομεία
Με πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία ή φαρμακεία
Με την οργάνωση επείγουσας μεταφοράς σε νοσοκομείο, εφόσον το περιστατικό κρίνεται επείγον και βρίσκεστε πάνω από 50 χιλ. από τον τόπο κατοικίας σας
Με ενημέρωση για τις παροχές του προγράμματος και καθοδήγηση σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία που προηγείται της νοσηλείας
Το τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί το κατ’ εξοχήν αρμόδιο όργανο για την ενεργοποίηση και τον συντονισμό των επί μέρους παροχών των διάφορων καλύψεων.

03 Τι κάνω σε περίπτωση που αντιμετωπίσω ένα έκτακτο πρόβλημα υγείας

Σε περίπτωση κατά την οποία χρειασθεί να κάνετε χρήση κάποιας από τις παροχές του προγράμματός σας, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Καλέστε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της ασφαλιστικής σας εταιρίας.

Μεταβείτε στο νοσοκομείο που θα σας υποδειχθεί, έχοντας μαζί σας την κάρτα
μέλους του προγράμματος, την αστυνομική σας ταυτότητα ή το βιβλιάριο υγείας.
Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης τηλεφωνικής επικοινωνίας, μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας κατά τη μετάβασή σας στο νοσοκομείο την κάρτα μέλους του προγράμματος με την αστυνομική σας ταυτότητα.

Ασφάλεια Αυτοκινήτου

01 Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που εμπλακώ με το αυτοκίνητό μου σε τροχαίο ατύχημα

Σε περίπτωση ατυχήματος προτείνεται να κληθεί η φροντίδα ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρείας για
να καταγράψει το συμβάν.
Σε περίπτωση τραυματισμού θα πρέπει απαραιτήτως να κληθεί η αστυνομία.
Αν το εμπλεκόμενο όχημα/ υπαίτιο όχημα φέρει ξένες πινακίδες καλέστε την αστυνομία (σε περίπτωση που
δεν κληθεί, θα πρέπει να κρατηθούν αντίγραφα από άδεια, δίπλωμα και πράσινη κάρτα απαραιτήτως).

Αν το εμπλεκόμενο/υπαίτιο όχημα δεν φέρει αποδεικτικό ασφάλισης να κληθεί η αστυνομία.

02 Επισκευή οχήματος

Το όχημα μπορεί να επισκευασθεί σε συνεργείο της επιλογής σας ή σε συμβεβλημένο με την ασφαλιστική
εταιρεία σας.
Η επισκευή θα ξεκινήσει μόνο όταν το όχημα ελεγχθεί από πραγματογνώμονα και συμφωνηθεί το κόστος με
το συνεργείο. Όποια διαφορά στο κόστος δεν συμφωνηθεί θα την επιβαρυνθείτε.
Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων (εξαιρούνται καθρέπτες και φανάρια) απευθυνθείτε σε συνεργαζόμενο
συνεργείο της ασφαλιστικής. Αν το συνεργείο δεν είναι συμβεβλημένο πιθανότατα να υπάρξει συμμετοχή
στην επισκευή (στο συμβόλαιο η απαλλαγή σημειώνεται δίπλα από την κάλυψη).

03 Τι κάνω εάν με τρακάρουν και δεν σταματήσουν για να κάνουν δήλωση

Θα πρέπει να σημειωθεί απαραιτήτως ο αριθμός κυκλοφορίας. Αρχικά θα πρέπει να σταλεί δήλωση στην
ασφαλιστική σας εταιρεία ώστε να αναζητηθεί το όχημα και να του ζητηθεί αντίστοιχη δήλωση. Σε περίπτωση
που δεν βρεθεί ασφαλισμένο το όχημα ή ο οδηγός του δεν καταθέσει θετική δήλωση απευθυνθείτε στο
Επικουρικό και ακολουθείστε την νομική οδό.
Σε περίπτωση αλλαγής στοιχείων του οχήματος
Οφείλετε να ενημερώσετε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο (προσθήκη υγραερίου ή ρυμουλκούμενου) καθώς
και σε περίπτωση προσθήκης νέου ή γηραιού οδηγού.

04 Τι κάνω σε περίπτωση αλλαγής στοιχείων του οχήματος

Οφείλετε να ενημερώσετε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο (προσθήκη υγραερίου ή ρυμουλκούμενου) καθώς και σε περίπτωση προσθήκης νέου ή γηραιού οδηγού.

Γενικές Ασφάλειες

01 Τι πρέπει να προσέξω αν υπάρξει «ζημιά» στην επιχείρηση μου

Αναγγελία συμβάντος στην Ασφαλιστική Εταιρεία εντός του χρονικού διαστήματος που προβλέπει το συμβόλαιο ώστε η ασφαλιστική εταιρεία να προβεί στις από μέρους της προβλεπόμενες ενέργειες (αποστολή πραγματογνώμονα κ.λπ.)
Η δήλωση προς την εταιρεία μέσω γραπτής έκθεσης πρέπει να περιλαμβάνει την καταγραφή της αιτίας της ζημιάς και όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με αυτήν, καθώς και λεπτομερή περιγραφή των ζημιών ή απωλειών και το κόστος αυτών.
Ενημέρωση της ασφαλιστικής για οποιοδήποτε γεγονός ή οποιαδήποτε απαίτηση αποζημίωσης τρίτου ή οποιοδήποτε περιστατικό μπορεί να οδηγήσει σε απαίτηση.
Η ενημέρωση πρέπει να είναι γραπτή και να περιλαμβάνει όλες τις αναγκαίες  λεπτομέρειες για τον προσδιορισμό της ευθύνης και του ύψους της τυχόν απαίτησης, καθώς και κάθε άλλη πληροφορία που θα ζητήσει η ασφαλιστική εταιρεία, ενώ δεν προβαίνουμε σε καμία συμφωνία ή συμβιβασμό με οποιονδήποτε
τρίτο χωρίς την έγγραφη συγκατάθεση της. Δήλωση του περιστατικού στον ανάλογο κρατικό φορέα και προσκόμιση έγγραφων ανάλογα με το είδος της ζημιάς

Δελτίο συμβάντων Αστυνομίας, μήνυση κατά αγνώστων (σε περίπτωση κλοπής, ληστείας ,απόπειρας διάρρηξης κλπ)
Έκθεση πυροσβεστικής, (σε περίπτωση πυρκαγιάς)
Δελτίο καιρικών φαινομένων ΕΜΥ (σε περίπτωση καιρικών φαινομένων, πλημμύρας κλπ)
Τα παραπάνω είναι απαραίτητα για την διεκπεραίωση του αιτήματος αποζημίωσης και η αποστολή τους μπορεί να γίνει και σε δεύτερο χρόνο σε σχέση με την δήλωση ζημιάς.

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια με σκοπό τη διάσωση ή τον περιορισμό της ζημιάς και ενεργούμε σύμφωνα με την αρχή της καλής πίστης και τις συναλλακτικές συνήθειες ενός επιμελούς προσώπου, σαν να μην είμαστε ασφαλισμένοι.
Δεν επισκευάζουμε τα αντικείμενα που έπαθαν ζημιά και δεν αλλάζουμε τον ασφαλισμένο χώρο, χωρίς την έγκριση της εταιρείας. Εάν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό φροντίζουμε να φωτογραφίσουμε αναλυτικά τον χώρο καθώς και τα ζημιωμένα αντικείμενα και επιπλέον διαφυλάσσουμε τα αντικείμενα που
έπαθαν ζημιά προκειμένου να είναι διαθέσιμα για επιθεώρηση από τον ανεξάρτητο πραγματογνώμονα που στέλνει η ασφαλιστική εταιρεία.

02 Ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω εάν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το συμβόλαιο ασφάλισης της κατοικίας μου

Αναγγελία συμβάντος στην Ασφαλιστική Εταιρεία εντός του χρονικού διαστήματος που προβλέπει το συμβόλαιο ώστε να προβεί στις από μέρους της προβλεπόμενες ενέργειες (αποστολή πραγματογνώμονα κλπ). Η δήλωση προς την εταιρεία μέσω γραπτής έκθεσης πρέπει να περιλαμβάνει την καταγραφή της αιτίας της ζημιάς και όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με αυτήν καθώς και λεπτομερή περιγραφή των ζημιών ή απωλειών και το κόστος αυτών. Δήλωση του περιστατικού στον ανάλογο κρατικό φορέα και προσκόμιση έγγραφων ανάλογα με το είδος της ζημιάς

Δελτίο συμβάντων Αστυνομίας, μήνυση κατά αγνώστων (σε περίπτωση κλοπής, ληστείας ,απόπειρας διάρρηξης κλπ)
Έκθεση πυροσβεστικής (σε περίπτωση πυρκαγιάς)
Δελτίο καιρικών φαινομένων ΕΜΥ (σε περίπτωση καιρικών φαινομένων , πλημμύρας κλπ)
Τα παραπάνω είναι απαραίτητα για την διεκπεραίωση του αιτήματος αποζημίωσης και η αποστολή τους μπορεί να γίνει και σε δεύτερο χρόνο σε σχέση με την δήλωση ζημιάς.

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια με σκοπό τη διάσωση ή τον περιορισμό της ζημιάς και ενεργούμε σύμφωνα με την αρχή της καλής πίστης και τις συναλλακτικές συνήθειες ενός επιμελούς προσώπου, σαν να μην είμαστε ασφαλισμένοι. Δεν επισκευάζουμε τα αντικείμενα που έπαθαν ζημιά και δεν αλλάζουμε τον ασφαλισμένο χώρο, χωρίς την έγκριση της εταιρείας.

Εάν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό φροντίζουμε να φωτογραφίσουμε αναλυτικά τον χώρο καθώς και τα ζημιωμένα αντικείμενα και επιπλέον διαφυλάσσουμε τα αντικείμενα που έπαθαν ζημιά προκειμένου να είναι διαθέσιμα για επιθεώρηση από τον ανεξάρτητο πραγματογνώμονα που στέλνει η εταιρεία.

Γενικές Ερωτήσεις

01 Πως μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου

Η εξόφληση των συμβολαίων μπορεί να γίνει με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους :

Ηλεκτρονικά με χρήση του κωδικού πληρωμής (e-banking / phone banking )
Πληρωμή σε ΕΛΤΑ
Στα ταμεία (συνεργαζόμενων) τραπεζών με πληρωμή
Στα ταμεία (συνεργαζόμενων) τραπεζών με μεταφορά από λογαριασμό
Πάγια εντολή κάρτας ή λογαριασμού
Πληρωμή στο online σύστημα κάθε εταιρείας
Ακολουθεί συνοπτικός πίνακας με τις δυνατότητες πληρωμής της κάθε εταιρείας.
Ειδικά για την πληρωμή στα ταμεία τραπεζών παρακαλώ καλέστε μας για να ενημερωθείτε εγκαίρως για τις συνεργαζόμενες τράπεζες κάθε ασφαλιστικής

02 Τι πρέπει να ξέρω για ( …και από) τον Ασφαλιστικό μου Σύμβουλο

– Ότι είναι εγγεγραμμένος στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της έδρας του (επίδειξη επαγγελματικής ταυτότητας η υπόδειξη τρόπου επιβεβαίωσης)
– Ότι έχει την πιστοποίηση διάθεσης προϊόντων unit-linked, συνδεδεμένων με
επένδυση (αναγράφεται στο δελτίο επαγγελματικής του ταυτότητας).
– Ότι προωθεί προϊόντα εταιριών που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελλάδα καθώς και αν έχει σύμβαση αποκλειστικής συνεργασίας με κάποιες εξ’ αυτών.
– Ότι έχει υποχρέωση συμπλήρωσης, εκ μέρους του πελάτη και προς όφελός του, εντύπου για διευκρίνιση αναγκών και συγκέντρωση σχετικών πληροφοριών.
– Τις διαδικασίες που επιτρέπουν τόσο στους πελάτες όσο και σε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλλουν καταγγελίες κατά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και τις διαδικασίες εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών.
– Τις διαδικασίες διαχείρισης αιτιάσεων, προκειμένου οι αιτιάσεις να διερευνώνται
και να αντιμετωπίζονται με γνώμονα την καλή πίστη.

03 Κάθε πότε θα πρέπει να κάνω τακτική συνάντηση με τον ασφαλιστή μου

Ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος είναι πάντα δίπλα σας και όποτε τον χρειαστείτε,
προκειμένου να σας καθοδηγήσει αν παραστεί ανάγκη να χρησιμοποιήσετε το συμβόλαιο σας , να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία σας και να συζητήσει μαζί σας για οποιαδήποτε διαφοροποίηση των αναγκών σας.
Εν τούτοις όμως πρέπει μια φορά τον χρόνο να έχετε μια «θεσμοθετημένη» συνάντηση με τον ασφαλιστή σας προκειμένου με συντεταγμένο τρόπο να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και κυρίως για να επανεκτιμήσετε τις ανάγκες σας σε σχέση με τις ασφαλιστικές σας καλύψεις.

04 Ποιο είναι το φάσμα του κόστους για ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα

Είναι τόσο ευρύ, λόγω των πολλών παραμέτρων που το επηρεάζουν (ηλικία, συμμετοχή του ασφαλισμένου στα έξοδα, κάλυψη στο εξωτερικό, όρια εξόδων, συνεργαζόμενα νοσοκομεία κλπ) που μόνο μετά από ένα ραντεβού με επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, με τον οποίο θα συζητήσετε για τις ανάγκες και τις προτεραιότητές σας, θα έχετε μια αξιόπιστη εικόνα για το φάσμα κόστους που μπορείτε να κινηθείτε για να αποκτήσετε τις καλύψεις που χρειάζεστε.

05 Τι μπορώ να κάνω αν αντιμετωπίσω μια έκτακτη οικονομική ανάγκη και δεν έχω την δυνατότητα να πληρώσω την δόση των ασφαλίστρων μου

Υπάρχουν πολλές λύσεις που μπορεί να σας δώσει ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος
προκειμένου να αντιμετωπίσετε μια έκτακτη οικονομική ανάγκη χωρίς να μείνετε
ανασφάλιστος, αναλόγως με την διάρκεια που επιθυμείτε.
Ο ασφαλιστής σας μπορεί να σας ενημερώσει για το χρονικό διάστημα που έχετε
προκειμένου να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας , αν το πρόγραμμά σας επιτρέπει περίοδο χάριτος , αν μπορείτε να μειώσετε (έστω πρόσκαιρα) το κόστος του συμβολαίου σας και γενικότερα θα ψάξει οποιαδήποτε λύση προκειμένου να μην «χάσετε» τις παροχές σας από μια έκτακτη οικονομική αναποδιά.